Nová metodika ke změnám hodnocení a podpoře formativního přístupu

Vydáno: 4 minuty čtení

Na podzim 2025 vydá MŠMT metodiku k již schváleným změnám hodnocení v prvním a druhém ročníku základní školy. Metodika pomůže školám rozhodnout, jak a čím známky nahradit, jak to udělat efektivně, s co nejlepším poměrem mezi vloženou námahou a výsledným efektem.

Nová metodika ke změnám hodnocení a podpoře formativního přístupu
PaedDr.
Michal
Černý

Související dokumenty

Pracovní situace

Úvod do formativního hodnocení
Formativní hodnocení v praxi učitele
Vysvědčení na základní škole
Hodnocení žáka omluveného z důvodu odmítání testování, ochrany dýchacích cest
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Školní družina a kritéria ČŠI
Pedagogická intervence na základní škole a výkaz P1c-01
Plány činnosti - srpen 2021
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Individuální vzdělávání žáka
Vysvědčení na střední škole
Vysvědčení v základních uměleckých školách
Nástroje vlastního hodnocení
Plán vlastního hodnocení
Metodika k hodnocení žáků v základních školách dle zákona Lex Ukrajina ve školním roce 2021/2022
Kdy nejpozději musí škola oznámit zákonným zástupcům místo a čas konání školní akce?
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Komunita praxe a její role v profesním učení učitelů
Spolupráce pedagogických pracovníků
Nastavení komunikačních toků při komunikaci s rodiči

Poradna

Hospodaření školy - zaúčtování ztrátového výsledku z předchozího roku
Vozíčkář
Pobyt v zahraničí dítěte
Sloučení škol
Přímá ped. činnost
Odklad povinné školní docházky
Nehodnocení
Uvolnění z výuky
Přijímání ke vzdělávání
Odklad
Dovolená
Žák v zahraničí
Škola v přírodě
Doprovod do školy
Pobyt žáka v zahraničí
Počet žáků ve třídě
Proplácení nadúvazkových hodin zástupce ředitele základní školy
Zdanění čerpání fondu u příspěvkové organizace
Může žák ZŠ neprospět z výchovných předmětů?
Uznaní kvalifikace učitelce praktických činností na ZŠ