Jak propojujeme dílny čtení s výukou literatury

Vydáno: 5 minut čtení

V dalším díle seriálu popisuje učitelka českého jazyka a literatury na 2. stupni Jitka Suchá, jak koncipují výuku literatury v Základní škole Staňkov, zapojené do projektu Pomáháme školám k úspěchu, a jaké změny provedli.

Jak propojujeme dílny čtení s výukou literatury
Jitka
Suchá
ředitelka ZŠ Staňkov, školy zapojené do projektu Pomáháme školám k úspěchu
Dříve jsme pro výuku literatury kupovali j

Související dokumenty

Pracovní situace

Začínající učitelé
Jak je to s důležitými sděleními v elektronických žákovských knížkách a prokazatelným podpisem rodičů?
Základní momenty novely zákona o pedagogických pracovnících a novely školského zákona
Zákonný zástupce
Doporučení MŠMT pro mateřské školy k problematice pozdního vyzvedávání dítěte z mateřské školy po ukončení provozu
Manuál krizové komunikace
Školy jako centra vzdělávání pro udržitelný rozvoj a jejich odpovědnost
Strategické dokumenty pro rozvoj environmentální výchovy ve školách
Školní program EV a jeho tvorba
Evaluace EV ve škole
Vzdělávání koordinátorů EV
Organizace odborné praxe - směrnice
Komunikační strategie školy - šablony
Právo na informace o dítěti partnera (nevlastním dítěti)
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Používání učebnic v základní a střední škole
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Pedagogická intervence na základní škole a výkaz P1c-01
Hodnocení žáka omluveného z důvodu odmítání testování, ochrany dýchacích cest
Kooperace učitelů ve světle profesního učení

Články

Dílna čtení jako příležitost pro společné profesní učení
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství - 2. část
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství - 1. část
Dílna čtení jako příležitost k rozvíjení čtenářských dovedností u žáků
Dílna čtení v 9. třídě
Hodnocení v dílně čtení
Co přináší a obnáší pravidelná dílna čtení na 2. stupni
Dílny čtení - jak na ně (nejen) v první třídě
Jak jsme zaváděli dílny čtení ve třídě a ve škole