Dílna čtení jako příležitost k rozvíjení čtenářských dovedností u žáků

Vydáno: 6 minut čtení

V 7. díle seriálu se dozvíte, že pokud učitel dobře sleduje a vyhodnocuje čtenářské preference a potřeby žáků, může dílny čtení systematicky využívat k rozvíjení rozmanitých čtenářských dovedností.

Dílna čtení jako příležitost k rozvíjení čtenářských dovedností u žáků
Mgr.
Jiřina
Majerová
psycholožka, členka odborného týmu a pedagogická konzultantka projektu Pomáháme školám k úspěchu
Mgr.

Související dokumenty

Pracovní situace

Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Školní program EV a jeho tvorba
Školní kurikulum – tvorba ŠVP
Mediální vzdělávání
Bílá kniha
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia
Upravený Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Rámcové vzdělávací programy středního odborného vzdělávání
Odborný výcvik v kontextu praktického vyučování a druhu práce
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání
Metodické doporučení MŠMT k zajištění výuky plavání v základních školách 2023
Začínající učitelé
Právní aspekty organizace mimoškolních akcí
Zápis k povinné školní docházce (do prvního ročníku základního vzdělávání)
Odborová organizace
Žákovská a studentská samospráva

Články

Dílna čtení jako příležitost pro společné profesní učení
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství - 2. část
Dílna čtení jako pramen a oáza dětského čtenářství - 1. část
Dílna čtení v 9. třídě
Hodnocení v dílně čtení
Co přináší a obnáší pravidelná dílna čtení na 2. stupni
Dílny čtení - jak na ně (nejen) v první třídě
Jak propojujeme dílny čtení s výukou literatury
Jak jsme zaváděli dílny čtení ve třídě a ve škole