IVP v praxi školních a školských poradenských pracovníků (se zaměřením pro podporu žáků s mentálním postižením)

Vydáno:

Příspěvek je zaměřený na aplikaci individuálního vzdělávacího plánu (IVP) u žáků s mentálním deficitem.

Související dokumenty

Pracovní situace

Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Individuální vzdělávací plán – obecná charakteristika
Individuální vzdělávací plán – vztah k různým oblastem činnosti školy
Individuální vzdělávací plán v mateřské škole
Individuální vzdělávací plán v základní škole
Individuální vzdělávací plán ve střední škole, konzervatoři a vyšší odborné škole
Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevenceve 2. pololetí školního roku 2021/2022
Novela vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných
Činnost mateřské školy v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Kariérové poradenství
Používání učebnic v základní a střední škole
Oblasti plánování zaměstnanců
Manuál krizové komunikace
Komunikační strategie školy - šablony
Právo na informace o dítěti partnera (nevlastním dítěti)
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Vztah rodičů a školy pohledem práva
Řádná docházka žáka do školy a nepřítomnost žáka ve vyučování
Spolupráce rodiny a školy

Poradna

Individuální vzdělávací plán mimořádně nadaného žáka
Zrušení IVP žáka střední školy
Podmínky pro povolení individuálního vzdělávacího plánu
Individuální vzdělávání
IVP
Individuální vzdělávání
IVP
Platová třída
Asistent pedagoga z pohledu právní úpravy
Uvolňování žáků z vyučování - sportovní tréninky
Individuální vzdělávací plán
IVP na umělecké škole
Odmítnutí IVP rodičem

Zákony

561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)