Trénování vybavování z paměti napomáhá školnímu úspěchu žáků

Dle kognitivní psychologie má paměť obrovský vliv na učení. Školní úspěch do značné míry závisí nejen na schopnosti žáků uchovávat si v paměti důležité informace, ale také na schopnosti si tyto informace vybavit a použít je v rozmanitých kontextech tak, aby si utvářeli nová spojení a významy.

Trénování vybavování z paměti napomáhá školnímu úspěchu žáků
Michal
Orság
ředitel, EDUkační LABoratoř
Mgr.
Květa
Sulková
vedoucí metodička, EDUkační LABoratoř
Obecně rozlišujeme dva druhy paměti: krátkod

Související dokumenty

Pracovní situace

Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Může škola požadovat peníze za opotřebení učebnic?
Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Komisionální zkouška žáka střední školy
Školy a cestování žáků - varianty organizace akce
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
Ztráta věci z nezabezpečené skříňky
VP, středisko výchovné péče a OSPOD
Poučení žáků o BOZ
Doprovod žáka do nemocnice
Změny vyhlášek související s poskytováním podpůrných opatření
Lyžařský kurz
Distanční vzdělávání a ochrana osobních údajů
Konflikt se žákem. Postup při řešení problémů se žáky
Žádost o individuální vzdělávací plán, který je podpůrným opatřením

Poradna

Výuka Aj
Odpovědnost školy za škodu - odpověď na dotaz
Dozor při odvozu do nemocnice - odborná poradna, odpověď na dotaz
Počet žáků ve třídě
Poplatky za ŠD při rotační výuce
Ukončení předškolního vzdělávání
Žák v zahraničí
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon
Problémy ve třídě