Trénování vybavování z paměti napomáhá školnímu úspěchu žáků

Dle kognitivní psychologie má paměť obrovský vliv na učení. Školní úspěch do značné míry závisí nejen na schopnosti žáků uchovávat si v paměti důležité informace, ale také na schopnosti si tyto informace vybavit a použít je v rozmanitých kontextech tak, aby si utvářeli nová spojení a významy.

Trénování vybavování z paměti napomáhá školnímu úspěchu žáků
Michal
Orság
ředitel, EDUkační LABoratoř
Mgr.
Květa
Sulková
vedoucí metodička, EDUkační LABoratoř
Obecně rozlišujeme dva druhy paměti: krátkod

Související dokumenty

Pracovní situace

Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
VP, středisko výchovné péče a OSPOD
Poučení žáků o BOZ
Vzdělávání v soukromých a církevních základních a středních školách
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
Žádost o individuální (domácí) vzdělávání
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2 školského zákona
Žákovská a studentská samospráva
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Bílá kniha
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Adaptační kurzy
Základní povinnosti žáků podle školského zákona

Poradna

Výuka Aj
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon
Problémy ve třídě
Odpovědnost školy za škodu - odpověď na dotaz
Dozor při odvozu do nemocnice - odborná poradna, odpověď na dotaz
Počet žáků ve třídě
Poplatky za ŠD při rotační výuce
Ukončení předškolního vzdělávání
Žák v zahraničí
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Celková doba přerušení vzdělávání ve střední škole