Kooperace učitelů ve světle profesního učení

Vydáno:

Učitelé i ředitelé tráví poměrně dost vzácného času tím, že se vzdělávají. Neobejdou se bez toho, protože požadavky společnosti na vybavenost občanů se proměňují velkým tempem, a mění se i samy děti. Vzdělávací politika při snaze o zvýšení kvality vzdělávání zavádí do systému novinky a potřebuje se postarat především o to, aby je přijali pedagogové, kteří je mají realizovat.

Související dokumenty

Pracovní situace

Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Rozvoj pedagogických pracovníků
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
Příplatek za vedení – nároková složka platu
Moderní on-line způsoby profesního rozvoje učitelů
Začínající učitelé
Základní momenty novely zákona o pedagogických pracovnících a novely školského zákona
Školní družina a kritéria ČŠI
Oblasti plánování zaměstnanců
Spolupráce pedagogických pracovníků
Pojetí vzdělávání zaměstnanců
Kvalifikační dohoda
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Praktické tipy, náměty z oblasti ICT
Komunita praxe a její role v profesním učení učitelů
Cíle profesního učení
Má mít pedagog postavení úřední osoby dle trestního zákoníku?
Nastavení komunikačních toků při komunikaci s rodiči

Poradna

Změna ředitele v soukromé škole
Přespočetné hodiny u statutárního zástupce ředitele ZUŠ
Jmenování ředitele
Výuka Aj
Vzdání se funkce
Úvazek
Úvazek
Podnapilý rodič
Výkon veřejné funkce
Granty
Záskok za nemocného jazykáře - odborná poradna, odpověď na dotaz
DPP/DPČ v případě ředitele, který je statutárním orgánem právnické osoby
Míra vzdělávací povinnosti
Platový tarif vedení školy
Vzdání se pracovního místa ředitele školy
Bývalá ředitelka
Pracovní poměr na dobu určitou - 10 měsíců
Jmenování a odstoupení ředitele školy
DVPP
Vedoucí učitel odborného výcviku