Líný učitel a jeho pohoda

Vydáno:

Jak řekl Carl Rogers, dobré vzdělávání nelze realizovat bez pozitivních emocí. Tohle zlaté pravidlo však platí pro učitele nejen v roli výdejce, ale i příjemce! Ten, kdo není v pohodě sám, jen těžko pohodu vytvoří ve třídě.

Nejprve je třeba naplno a bez alibismu rozbít všechny ty hloupé alibi o tom, že učitel je něco jako zaměstnavatel, nelítostná zkušební komise a inkvizice v jednom. Ten z pedagogů, kdo nevyvolává přátelský úsměv na tvářích žáků, nepatří do školy. Všichni ti důležití, sebestřední, strach a obavy vyv

Související dokumenty

Pracovní situace

Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Mediální vzdělávání
Nenávist na internetu se dá řešit včasnou prevencí, ale i aktivitami ve třídě
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání
Nastavení strategie výuky na dálku
Bezplatné poskytování učebnic
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Individuální konzultace na půdě školy
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2 školského zákona
Možnost vzdělávat se současně ve více mateřských školách
Přerušení vzdělávání (§ 66 odst. 5 školského zákona)
Přerušení vzdělávání žákyně dle § 66 odst. 6 školského zákona
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků

Poradna

Výuka Aj
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon
Celková doba přerušení vzdělávání ve střední škole