Stejně jako končí školní rok, končí i náš seriál věnovaný třídnímu učiteli. Začali jsme legislativním vymezením jeho funkce, věnovali jsme se postupu při výběru a také popisu jeho činností v souvislosti se žáky, kolegy i rodiči. Následně jsme se zaměřili na hodnocení, odměňování a vzdělávání. Mohlo by se zdát, že víc toho už nevymyslíme. Jenže zbývá ještě jedna důležitá kapitola, na kterou nesmíme zapomenout. A tou je wellbeing třídního učitele a další věci související s podporou třídního učitele.
Wellbeing třídního učitele
Třídní učitel, 10. část
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
Autorka blogu skolaroduzenskeho.cz, Katedra andragogiky a managementu vzdělávání PedF UK, lektorka, konzultantka a mentorka
Mgr.
Zuzana
Svobodová
Ph.D., DBA
Autorka blogu skolaroduzenskeho.cz, Katedra andragogiky a managementu vzdělávání PedF UK
Wellbeing
kognitivní
, emocionální, sociální a duchovní potenciál a žít spolu s ostatními plnohodnotný a spokojený život“ (wellbeingves