Škola, která se sama neučí, popírá samotný smysl své existence

Vydáno:

Musí se sama škola učit? Jistě! Kvalitní průběžná a strategická zpětná vazba pro školy však často chybí. Nabízíme techniky a nástroje, které snižují přetížení učitelů a přitom zefektivňují výuku. Školám, které se neustále učí, jak učit co nejlépe.

 

Škola, která se sama neučí, popírá samotný smysl své existence
Tomáš
Hruda
propagátor studijní autonomie a celoživotního systémového rozvoje talentu, rosteme@educationrepublic.cz, educationrepublic.cz/rosteme
Víte, že škola má primárně rozvíjet potenciál všech žákůa používat přitom ty nejúčinnější metody. Víte, že didakticky a organizačně dobře zvládnutá výuka nenechá na holičkách ani ty s mimořádným nadáním, ani ty, kteří potřebují pomocnou ruku. Jste ale zavaleni byrokracií a balancujete mezi svou vizí a požadavky kolegů, rodičů a zřizovatele. Na jedné straně obrovská odpovědnost a snaha o profesionalitu, na druhé spousta překážek. Moc dobře si uvědomujete, jak velký je rozdíl mezi každodenní realitou a akademickým

Související dokumenty

Pracovní situace

Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Možnost vzdělávat se současně ve více mateřských školách
Přerušení vzdělávání (§ 66 odst. 5 školského zákona)
Přerušení vzdělávání žákyně dle § 66 odst. 6 školského zákona
Vzdělávání v soukromých a církevních základních a středních školách
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Bezplatné poskytování učebnic
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2 školského zákona
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole - 2. část
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání

Poradna

Výuka Aj
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon