Jak se podílet na průběhu efektivní porady?

Vydáno:

Někdo má porady rád a někdo zase ne… Nicméně porady se konaly, konají a budou konat. Jsou to sice především vedoucí pracovníci školy, kdo poradu připravuje a měl by být garantem efektivní porady. Ale stejnou měrou záleží i na účastnících, zda setkání bude úspěšné a zda přinese požadovaný výsledek. Jak se tedy řadoví pedagogičtí pracovníci mohou na realizaci efektivní porady podílet?

Každá porada má své zákonitosti a specifika, ale vždycky se skládá ze tří částí: přípravy porady, vlastního průběhu a reflexe.
Především je potřebné se na poradu připravit
Když se objeví v plánu školy porada, časovému údaji a místu, kde se bude konat, musí předcházet cíl porady a

Související dokumenty

Pracovní situace

Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Možnost vzdělávat se současně ve více mateřských školách
Přerušení vzdělávání (§ 66 odst. 5 školského zákona)
Přerušení vzdělávání žákyně dle § 66 odst. 6 školského zákona
Vzdělávání v soukromých a církevních základních a středních školách
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Bezplatné poskytování učebnic
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2 školského zákona
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole - 2. část
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání

Poradna

Výuka Aj
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon