• Oblíbené
  • Stáhnout
  • Tisknout
  • Sdílet
  • Poznámka

Škola lidská

Vydáno: Zdroj: Časopis Řízení školy7 minut čtení

Škola by měla být v prvé řadě i v posledku instituce lidská, tedy tolerantní, chápající, vstřícná, odpouštějící. Taková lidskost může sice někdy působit jako slabost a rozvolnění či přímo narušení školního řádu sloužícího efektivnímu učení, některé děti i jejich rodiče ji mohou až zneužívat, ale to by nás nemělo vést k tomu, že ji odmítneme pro všechny ostatní.

Škola lidská
PhDr.
Václav
Mertin
Dětský psycholog
Pravidla jsou důležitá, umožňují nám vyznat se v životě i ve společnosti, sice nás v řadě ohledů omezují, ale dávají životu každého z nás větší jistoty. Proto je také nastavujeme od nejútlejšího věku dítěte a snažíme se více či méně důsledně vymoci jejich naplnění. Dítě i my sami mám

Máte předplatné? Přihlaste se.

Tento dokument je jen pro
předplatitele.

Nemáte předplatné? Nevadí! Zaregistrujte se, zadejte telefonní číslo a získejte
zdarma plný přístup do webové aplikace na 14 dnů.

Se zkušební verzí můžete 14 dní bezplatně:

  • Číst všechny odborné články z placené sekce - Pracovní situace.
  • Procházet povinnosti uvedené v Kalendáři. 
  • Využít odpovědi na otázky položené v rámci odborné poradny.
  • Stáhnout si potřebné vzory, formuláře či další praktické dokumenty.
  • Vyhledat předpisy ve všech časových verzích vč. možnosti porovnávání, komentáře i judikaturu.
  • Využít praktické funkce, jako např. sledování témat, uložení do oblíbených nebo vlastní poznámky k textu.

A dále máte k dispozici přístup
(i po skončení 14denního zkušebního přístupu):

  • k denně aktualizovanému zpravodajství z oblasti školství, 
  • k otevřeným článkům časopisů naší redakce, 
  • k aktuálnímu znění právních předpisů vztahujících se k řízení školy a vedení zaměstnanců.

Registrovat

Sdílení dokumentu

Poznámka k dokumentu