Jak jsme zaváděli vysvědčení s formativním hodnocením

Vydáno: 6 minut čtení

ZŠ Střílky je jedna ze základních škol, která se ve spolupráci s Pedagogickou fakultou Masarykovy univerzity zapojila do projektu TAČR Vysvědčení JINAK1) . Smyslem tohoto projektu je vytvořit pilotní design vysvědčení (závěrečného hodnocení) pro základní školy, které umožňuje žákům monitorovat svůj pokrok a výsledky a podílet se na plánování svého učení.

Jak jsme zaváděli vysvědčení s formativním hodnocením
Bc.
Lucie
Štěbrová
učitelka na prvním stupni, ZŠ Střílky
Rubikon překročen
„Rubikon překročen“ je úsloví, jež vyjadřuje skutečnost, že důsledek jistých změn již nelze zvrátit. Přesně to se stalo naší škole vstupem do projektu Vysvědčení JINAK. Když před časem při