Líný učitel a nepochopitelné hodnocení

Vydáno:

Leckomu by se mohlo zdát, že formativní hodnocení je takovým vzdělávacím hitem učitelů, že snad ani nelze nalézt někoho, kdo by těmi myšlenkami nebyl alespoň mírně ovátý. Pamatuji se na mnoho hlasů, které tvrdily, že covidovou přestávku využily davy českých učitelů mimo jiné i na vylepšení svých hodnotících dovedností.

Líný učitel a nepochopitelné hodnocení
Robert
Čapek
lektor, psycholog, učitel, didaktik a Líný učitel

Související dokumenty

Pracovní situace

Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
VP, středisko výchovné péče a OSPOD
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2 školského zákona
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Bezplatné poskytování učebnic
Evidence pracovní doby ve školství
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Bílá kniha
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Možnost vzdělávat se současně ve více mateřských školách
Mediální vzdělávání
Nenávist na internetu se dá řešit včasnou prevencí, ale i aktivitami ve třídě
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání

Poradna

Celková doba přerušení vzdělávání ve střední škole
Účastníci zájmového vzdělávání ve školním klubu
Vyzvedávání dítěte za ŠD opilým zákonným zástupcem
Právo na poskytování informací
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Ředitel školy - uzavírání a vyplácení DPP
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon
Postup při změně pohlaví
Výuka Aj
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Vstupní lékařská prohlídka u pedagoga na DPP