Jak v žácích podpořit úctu k životu?

Vydáno: 4 minuty čtení

„Takový bude příští věk, jak budou vychováni jeho příští občané,“ říká J. A. Komenský. Dobrou demokratickou společnost nelze vytvořit bez dobrých jedinců. Na charakteru záleží. Jací lidé a s jakými hodnotami budou opouštět školy, je stejně důležité jako to, jaké vědomosti, dovednosti a kompetence si pro svůj život odnesou.

Jak v žácích podpořit úctu k životu?
Hana
Martináková
zástupce ředitele zapsaného ústavu Etická a charakterová výchova, komunikace projektu Komenský – Příběhy lidskosti, www.komensky2020.cz, https://eu.uctakzivotu.cz/#metodiky

Související dokumenty

Pracovní situace

Školní vzdělávací program
Revize RVP
Bílá kniha
Mediální vzdělávání
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro gymnázia
Upravený Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Školní program EV a jeho tvorba
Školní kurikulum – tvorba ŠVP
Rámcové vzdělávací programy středního odborného vzdělávání
Žákovská a studentská samospráva
Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Komisionální zkouška žáka střední školy
Školy a cestování žáků - varianty organizace akce
Odborný výcvik v kontextu praktického vyučování a druhu práce
Lyžařský kurz
Rok na střední škole v zahraničí z právního pohledu

Poradna

Výuka Aj
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon
Problémy ve třídě
Odpovědnost školy za škodu - odpověď na dotaz
Dozor při odvozu do nemocnice - odborná poradna, odpověď na dotaz
Počet žáků ve třídě
Poplatky za ŠD při rotační výuce
Ukončení předškolního vzdělávání
Žák v zahraničí
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Celková doba přerušení vzdělávání ve střední škole