Chce-li ředitel školy vést své kolegy k trvalému rozvoji dovedností, musí v prvé řadě rozvíjet sám sebe. Akademie Libchavy nabízí sebezkušenostní výcviky pro vedoucí pracovníky škol – ředitele a zástupce – už 12 let. Cílem uceleného programu dlouhodobých výcviků není jen předání znalostí a trénování dovedností, ale především sebepoznání a změna způsobu nahlížení na sebe i na druhé. Série textů provede čtenáře obsahem jednotlivých výcviků, pomůže zorientovat se v nabídce linky vzdělávání pro vedoucí pracovníky škol a osvětlí, v čem konkrétně může být dlouhodobé ucelené vzdělávání užitečné účastníkům výcviků a celé škole.
Rozvoj školy skrze vzdělávání pedagogů a individuální podporu ředitelů
Mgr.
Pavel
Škramlík
lektor, mentor, kouč Akademie Libchavy
Ve třetí části série textů o sebevzdělávání zaměřujeme pozornost na rozvoj školy jako celku, na možnosti a smysl individuální podpory ředitelů a vedoucích pracovníků škol formou mentoringu a koučování a individuálního provázení škol a také na osvědčené možnosti vzdělávání sboroven a školních týmů.