Eduzměna: Jak jsme vybírali co nejvhodnější region

Vydáno:

Na začátku roku 2020 se projekt Eduzměny dostal do nové fáze – došlo k výběru regionu, kde projektový tým bude následujících pět let spolupracovat se všemi aktéry ve vzdělávání tak, aby se docílilo zvýšení jeho kvality. Volba nakonec padla na Kutnohorsko a o tom, že cesta ke konečnému rozhodnutí byla poměrně dlouhá, svědčí následující řádky.

Eduzměna: Jak jsme vybírali co nejvhodnější region
Zdeněk
Slejška
ředitel Nadačního fondu Eduzměna
Už ve chvíli, kdy se hlavní prioritou nadačního fondu stala pětiletá pilotáž, jsme začali řešit místo, kde by měla probíhat. Věděli jsme, že vzhledem

Související dokumenty

Pracovní situace

Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Možnost vzdělávat se současně ve více mateřských školách
Přerušení vzdělávání (§ 66 odst. 5 školského zákona)
Přerušení vzdělávání žákyně dle § 66 odst. 6 školského zákona
Vzdělávání v soukromých a církevních základních a středních školách
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Bezplatné poskytování učebnic
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2 školského zákona
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole - 2. část
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání

Poradna

Výuka Aj
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon