Kooperace učitelů ve světle profesního učení

Vydáno:

Učitelé i ředitelé tráví poměrně dost vzácného času tím, že se vzdělávají. Neobejdou se bez toho, protože požadavky společnosti na vybavenost občanů se proměňují velkým tempem, a mění se i samy děti. Vzdělávací politika při snaze o zvýšení kvality vzdělávání zavádí do systému novinky a potřebuje se postarat především o to, aby je přijali pedagogové, kteří je mají realizovat.

Související dokumenty

Pracovní situace

Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Rozvoj pedagogických pracovníků
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
Příplatek za vedení – nároková složka platu
Moderní on-line způsoby profesního rozvoje učitelů
Začínající učitelé
Základní momenty novely zákona o pedagogických pracovnících a novely školského zákona
Školní družina a kritéria ČŠI
Oblasti plánování zaměstnanců
Spolupráce pedagogických pracovníků
Pojetí vzdělávání zaměstnanců
Kvalifikační dohoda
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Praktické tipy, náměty z oblasti ICT
Komunita praxe a její role v profesním učení učitelů
Cíle profesního učení
Má mít pedagog postavení úřední osoby dle trestního zákoníku?
Nastavení komunikačních toků při komunikaci s rodiči

Poradna

Granty
Ukončení pracovního poměru – ředitel školy
Změna ředitele v soukromé škole
Přespočetné hodiny u statutárního zástupce ředitele ZUŠ
Jmenování ředitele
Výuka Aj
Vzdání se funkce
Úvazek
Úvazek
Podnapilý rodič
Výkon veřejné funkce
Míra vzdělávací povinnosti
Platový tarif vedení školy
Vzdání se pracovního místa ředitele školy
Bývalá ředitelka
Pracovní poměr na dobu určitou - 10 měsíců
Jmenování a odstoupení ředitele školy
DVPP
Vedoucí učitel odborného výcviku
Přímá pedagogická činnost