Pomoc mimo systém: Poradna je plná, obrátíme se jinam - ale kde si potom budeme stěžovat?

Vydáno:

Zhruba tři neděle před koncem školního roku nám v e-mailové schránce přistál dotaz ohledně možného dalšího postupu ve věci šetření podezření na šikanu. Tentokrát to ovšem nebyl dotaz rodiče, který má dojem, že je jeho dítěti ubližováno a škola to tzv. neřeší. Ani dotaz pedagoga, který by rád šetřil, ale vedení mu dalo jasně najevo, že šikana u nich na škole není a nikdy nebude. Byl to dotaz osoby, která se ptala v zastoupení zřizovatele školského zařízení a chtěla vědět, jak oponovat posudku soukromé psychologické poradny1).

Pomoc mimo systém: Poradna je plná, obrátíme se jinam – ale kde si potom budeme stěžovat?
Mgr.
Jarmila
Kubáňková
Ph.D.
metodička služeb 116 000 a 116 123, statutární zástupkyně Cesta z krize, z. ú.
Hned na úvod budiž ře