Autonomie v kontextu motivace žáka: jaký má vliv a jak ji podpořit?

Vydáno:

Autonomie je základním stavebním kamenem k naplněnému životu. Dodává pocit svobody a přináší smysl. Její význam prostupuje všemi životními oblastmi. Může zcela ovlivnit také vztah člověka ke vzdělávání – ve školství může přispět při práci s motivací žáků.

Autonomie v kontextu motivace žáka: jaký má vliv a jak ji podpořit?
Vojtěch
Očenášek
kariérní poradce ve společnosti Congroo
Lidé mají rádi život ve svých rukou. Cítíme se svobodně, když můžeme jednat na základě vlastních rozhodnutí. Sami posuzujeme, co nám dává smysl, v co věříme, do čeho chceme inv

Související dokumenty

Pracovní situace

Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Rok na střední škole v zahraničí z právního pohledu
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání
Mediální vzdělávání
Nenávist na internetu se dá řešit včasnou prevencí, ale i aktivitami ve třídě
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Nastavení strategie výuky na dálku
Individuální konzultace na půdě školy
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole - 2. část
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Možnost vzdělávat se současně ve více mateřských školách
Přerušení vzdělávání (§ 66 odst. 5 školského zákona)
Přerušení vzdělávání žákyně dle § 66 odst. 6 školského zákona
Vzdělávání v soukromých a církevních základních a středních školách
Školní vzdělávací program
Revize RVP

Poradna

Výuka Aj
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Vstupní lékařská prohlídka u pedagoga na DPP
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon