Strategické plánování inspiruje kraje k aktivitám, které má smysl sdílet

Vydáno: 6 minut čtení

Strategické plánování ve vzdělávací politice ČR představuje promyšlený rámec, který propojuje dlouhodobé cíle státu s konkrétními opatřeními na úrovni krajů a škol. Za jejich naplňování jsou zodpovědné také kraje, které musejí při rozvoji vzdělávání na svém území respektovat jak celostátní směřování, tak svá specifika. Některé příklady aktivit krajů se mohou stát inspirací i pro jiné regiony.

Strategické plánování inspiruje kraje k aktivitám, které má smysl sdílet
Mgr.
Silvie
Havelková
Oddělení strategií, Sekce vzdělávání a mládeže MŠMT
Základní dokument pro strategického plánování v oblasti vzdělávání u nás aktuálně představuje
Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+

Související dokumenty

Pracovní situace

Školní program EV a jeho tvorba
Strategické dokumenty pro rozvoj environmentální výchovy ve školách
2022/2023: Plán činnosti střední školy v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Činnost školní družiny a školního klubu v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevence v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Činnost základní umělecké školy v 1. pololetí školního roku
Činnost mateřské školy v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Činnost výchovného poradce a metodika prevence v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Plány činnosti - červenec 2021
Plány činnosti - srpen 2021
Plán činnosti 1. pololetí školního roku 2021/2022 na středních školách
Činnost školní družiny a školního klubu ve 2. pololetí školního roku 2021/2022
Plán vlastního hodnocení
Evaluace EV ve škole
Ukončení školního roku
Plán kontrolní činnosti - celý rok
Kalendář
Nástroje vlastního hodnocení
Odborný výcvik v kontextu praktického vyučování a druhu práce
Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevenceve 2. pololetí školního roku 2021/2022

Zákony

561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)

Vyhlášky

15/2005 Sb. , kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních zpráv a vlastního hodnocení školy