Chyba jako příležitost - 8. část: chyby v komunikaci

Ve známé písničce se zpívá „… ješte včera vraveli sme na rovnako, až na malé odchylky, dnes pripadám si ako pako, keďže všetky slova cudzie zdajú sa mi, čo je to s nami…“. Mluvíme na sebe, ale přitom řečené myslí každý jinak. Chyby v komunikaci dokáží pořádně zahýbat vztahy ve sboru, i když zaznívá jenom čeština.

Chyba jako příležitost – 8. část: chyby v komunikaci
aneb mluvíme stejnou řečí, ale přesto si nerozumíme
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
Autork

Související dokumenty

Pracovní situace

Řeč těla (Média trénik)
Tréma (Media trénink)
Parazitní slova (Media trénink)
Hlas (Media trénink)
Začínající učitelé
Spolupráce pedagogických pracovníků
Řízení změny
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Příplatek za vedení – nároková složka platu
Škola v době mimořádných opatření - pohled vedení školy
Pyramida vitality - užitečný nástroj pro analýzu i stanovení cílů
Řízení distanční výuky
Školní družina a kritéria ČŠI
Základní momenty novely zákona o pedagogických pracovnících a novely školského zákona
Měsíční plán zahájení školního roku
Role zřizovatele v pedagogické oblasti
Komunita praxe a její role v profesním učení učitelů
Nastavení komunikačních toků při komunikaci s rodiči
Videokonference pro komunikaci školy na dálku
Základní stavební prvky komunikace s rodiči

Poradna

Podání léku dítěti s epilepsií

Články

Chyba jako příležitost - 2. část: efektivní porady
Chyba jako příležitost - 3. část: smysluplné hospitace
Chyba jako příležitost - 7. část: o přetěžování pilířů
Chyba jako příležitost - 1. část: výběr uvádějícího učitele
Chyba jako příležitost - 6. část: Pochvala před nastoupenou jednotkou
Chyba jako příležitost - 4. část: Špatně popsaná náplň práce aneb "To udělá Monča!"
Chyba jako příležitost - 5. část: Vyložit jasně karty na stůl, nebo lehce naznačovat?