8+2: vzdělávací model, který se může stát hybatelem potřebných změn zadrhlého školství

Vydáno: 7 minut čtení

Desítky škol, tisíce kilometrů. Když navštěvuji školy po celé zemi, nejde o žádné škrobené delegace nebo oficiální ceremonie. Kromě poslankyně jsem stále ředitelka školy a učitelka, a proto mě zajímá jediné – co se školám daří, co je trápí, jak naše vzdělávání reálně podpořit. Naslouchám ředitelům, pedagogům, nepedagogům, dětem ve třídách i jejich rodičům, starostům obcí. Všem, na kterých naše školy stojí.

8+2: vzdělávací model, který se může stát hybatelem potřebných změn zadrhlého školství
Mgr.
Renata
Zajíčková
předsedkyně podvýboru pro regionální školství a celoživotní učení
Rozhovory vždy směřují k tomu nejpalčivějšímu: problémy s inkluzí, nedostatek učitelů, časté či nekoncepční změny, obrovská administrativní zátěž neb