„Děti by měly vědět, co se učí, proč se to učí, v jaké fázi učení teď jsou a co by měly dělat, aby se posunuly ke konečnému cíli.“ Tak zní jedna z prvních myšlenek nové epizody podcastové série Hovory z kabinetu. Hostem únorového dílu se stal Alexis Katakalidis, průvodce budoucích učitelů v programu Učitel naživo a učitel pražského Gymnázia Jana Nerudy. Proč se domnívá, že mnoho učitelů nepochopilo koncept formativního vzdělávání? A s jakými vzpomínkami se vrací do doby, kdy studoval a následně působil jako učitel ve Velké Británii?
Alexis Katakalidis: O Velké Británii, hozené židli a správném pojetí formativního hodnocení
Markéta
Popelářová
studentka PedF UK, členka iniciativy Otevřeno a redaktorka online magazínu Perpetuum
Alexis Katakalidis je velkým zastáncem formativního hodnocení a to se významně promítá i do j