Raja Tobolková: "Ocenila bych, kdyby se ve škole kladl větší důraz na interpersonální dovednosti."

Vydáno:
Raja Tobolková: „Ocenila bych, kdyby se ve škole kladl větší důraz na interpersonální dovednosti.“
Titul před jménem
Veronika
Müllerová
Titul za jménem
Vedla rozhovor
V šestnácti letech se rozhodla, že chce podat pomocnou ruku lidem žijícím bez domova. Tak vytvořila školní projekt, ve kterém vedla 14 svých spolužáků. Jak vše probíhalo? Vidí smysl ve školních projektech a jak ji tato zkušenost ovlivnila?
Téměř před dvěma lety jste vytvořili fundraisingovou kampaň na podporu lidí bez domova. Jaký byl cíl této kampaně?
Za cíl jsme si dali vybrat 15 000 Kč, které by se použily na pořízení venkovn

Související dokumenty

Pracovní situace

Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
VP, středisko výchovné péče a OSPOD
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole - 2. část
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Rok na střední škole v zahraničí z právního pohledu
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Bílá kniha
Přehled hlavních strategických a koncepčních dokumentů v oblasti vzdělávání
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání
Nastavení strategie výuky na dálku
Individuální konzultace na půdě školy
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání

Poradna

Vstupní lékařská prohlídka u pedagoga na DPP
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon
Výuka Aj
Účastníci zájmového vzdělávání ve školním klubu