Osudy

Vydáno: 7 minut čtení

Školství je sice hromadné, nicméně stále více nás zajímají výsledky, ale i osudy jednotlivých dětí. Dnes totiž víme, že neučíme školu nebo třídu, ale konkrétní žáky. Fandu ze 3. B a Lenku z tercie A.

Osudy
PhDr.
Václav
Mertin
Dětský psycholog
A právě jednotlivci rozhodují o výsledcích instituce. K dobrým výsledkům třídy se dopracujeme pouze přes co nejlepší výsledky úplně všech žáků ve třídě. Vždyť i poháry a diplomy ve vitrínách škol získali jednotlivci (pravda, někdy i družstva). Narůstá proto význam pedagogické, sociální i psycho

Související dokumenty

Pracovní situace

Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Vztah rodičů a školy pohledem práva
Nastavení strategie výuky na dálku
Vzdělávání koordinátorů EV
Právo na informace o dítěti partnera (nevlastním dítěti)
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Začínající učitelé
Jak je to s důležitými sděleními v elektronických žákovských knížkách a prokazatelným podpisem rodičů?
Příprava školy na kontrolu České školní inspekce
Komunita praxe a její role v profesním učení učitelů
Spolupráce pedagogických pracovníků
Nastavení komunikačních toků při komunikaci s rodiči
ČSSZ: Informace pro rodiče a školská (obdobná) zařízení
MPSV: Rodiče nemusejí kvůli ošetřovnému do školy. Jde to i bezkontaktně
Oblasti plánování zaměstnanců
Kdy nejpozději musí škola oznámit zákonným zástupcům místo a čas konání školní akce?

Poradna

Odpovědnost školy za škodu - odpověď na dotaz
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon
Výuka Aj