Na co bychom měli myslet při hodinách tělesné výchovy

Vydáno:

Snažím se v hodinách tělesné výchovy budovat u dětí lásku a vztah k pohybu a sportu. Zaměřuji se na všeobecnou pohybovou průpravu, a to především přístupnou a zábavnou formou, při které jsou děti v neustálém aktivním zapojení bez čekání a prostojů. S využitím hravých metod se pokouším rozvíjet kreativitu dětí, protože pohybové aktivity jsou k tomu vynikající prostředek, stejně jako k upevňování zmiňované emoční vazby ke sportu a pohybu.

Na co bychom měli myslet při hodinách tělesné výchovy
Mgr.
David
Steffek
učitel na ZŠ a MŠ Píšť, mentor, fotbalový trenér, grassroots trenér mládeže FAČR

Související dokumenty

Pracovní situace

Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Mimoškolní akce školy – vybrané specifické aktivity
Jak komunikovat s dětmi, které prožívají ztrátu blízké osoby (rodiče)
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Rok na střední škole v zahraničí z právního pohledu
Školy a cestování žáků - varianty organizace akce
Povinnosti a možnosti zaměstnavatele za mimořádné situace
Zajištění BOZP při provozu na krizových školách
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání
Mediální vzdělávání
Nenávist na internetu se dá řešit včasnou prevencí, ale i aktivitami ve třídě
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Nastavení strategie výuky na dálku
Individuální konzultace na půdě školy
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole - 2. část
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Lyžařský výcvik

Poradna

Výuka Aj
IVP
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Odpovědnost školy za škodu - odpověď na dotaz
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon