Umělá inteligence - hrozba, nebo příležitost?

Vydáno: 5 minut čtení

Od konce loňského roku se umělá inteligence (AI) stala jedním z hlavních témat v médiích, hovorech mezi známými i ve vědeckých publikacích. Od prvotního nadšení s aplikací ChatGPT se obecné povědomí začíná překlápět do mírných obav. Dokonce podle nedávného průzkumu má 25 % respondentů zároveň očekávání i obavy.

Umělá inteligence – hrozba, nebo příležitost?
MgA.
Robert
Mimra
Portedo, o. p. s.

Související dokumenty

Pracovní situace

Kdy mohu ve škole používat ChatGPT?
Autorská díla a multimodální AI - střípky ze světa postupujícího vývoje AI
Proč se tolik chytrých lidí nachytalo na BFF?
Kdo je ICT správce
Zálohování dat
Počítačová pracovna
Školní bezdrátová síť (Wi-Fi)
Elektronická třídní kniha
Školní elektronická pošta
Kdo je ICT koordinátor/metodik
Strategické řízení a plánování v digitální škole
Praktické tipy, náměty z oblasti ICT
Škola jako bezpečné místo pro učení s technologiemi a internetem
Moderní on-line způsoby profesního rozvoje učitelů
Zpřístupňování osobních údajů učitelů na webových stránkách školy
Mediální vzdělávání
Nenávist na internetu se dá řešit včasnou prevencí, ale i aktivitami ve třídě
Rozvoj informační gramotnosti na základních a středních školách
Jak fungují sociální sítě
Zkušenosti s uzavřením škol i distančním vzděláváním

Poradna

Nadúvazková hodina v ZUŠ - vznik nároku na příplatek
Studium v ZUŠ
Rozsah pracovní doby v pracovní smlouvě pro pedagogy ZUŠ
Limit dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku u obecně prospěšné společnosti
Přespočetné hodiny u statutárního zástupce ředitele ZUŠ
Soukromá hudební škola - přímá vyučovací povinnost - odborná poradna, odpověď na dotaz
Přechod práv a povinností na nového zaměstnavatele
Kvalifikace
Bezpečnost
Kvalifikace
Je možný zkrácený úvazek ředitele a zástupce ředitele
Nástup zletilého žáka do ZUŠ od druhého pololetí