Když to skvěle klape aneb příběh úspěšného vytvoření širšího vedení školy

Vydáno: 7 minut čtení

Často slýcháme o nefunkčnosti spolupráce širšího vedení školy nejen s ředitelem a zástupci, ale i s ostatními učiteli. Tito lidé mnohdy nemají potřebné dovednosti v oblasti komunikace a vedení lidí a zároveň nedostávají odpovídající podporu ze strany vedení. V souvislosti s přípravou nového kurzu v Akademii Libchavy, který si klade za cíl podpořit pracovníky širšího vedení školy, hovoříme s řediteli škol, v nichž se podařilo vytvořit dobře fungující širší vedení, kde nemusí být ředitel se zástupcem na vše sami, ale spolu se širším vedením školy fungují jako sladěný orchestr. Jednou z takových škol je i Základní škola Za Alejí v Uherském Hradišti. S jejím je ředitelem panem Vratislavem Broklem jsme hovořili o tom, jaká byla cesta k tomuto stavu souhry a spolupráce v jejich škole.

Když to skvěle klape aneb příběh úspěšného vytvoření širšího vedení školy
Petr
Kraus
Lektor AKADEMIE Libchavy
Pane řediteli, vaše škola je známá tím, že spolupráce vedení školy se širším vedením u vás funguje velmi dobře. Jaké specializované pozice v širším vedení u vás ve škole máte a jak probíhal proces jejich nastavování?
Když jsem p