Sebehodnocení

To, jak dobře dokáží učitelé spolupracovat a využívat spolupráci ve prospěch lepšího učení svých žáků, je ovlivněno mnoha faktory. Záleží na podmínkách (např. úpravě rozvrhu) i způsobu, jak spolupráce probíhá – zda například není pouze sdílením zajímavých ...
Vydáno: 22. 11. 2021
Distanční výuka přinesla nejen změnu podmínek výuky, ale také změnu výukových strategií a s tím i související způsob hodnocení žáků, respektive poskytování zpětné vazby.
Vydáno: 20. 9. 2021
O zapojování žáků do procesu hodnocení se mluví a píše neustále. Může se ale stát, že na školách probíhá pouze formálně, a to například na základě požadavků vedení či České školní inspekce. Nebo tak učitelé činí z vnitřního přesvědčení, že by se to dělat ...
Vydáno: 14. 7. 20215 minut čtení
O zapojování žáků do procesu hodnocení se mluví a píše neustále. Může se ale stát, že na školách probíhá pouze formálně, a to například na základě požadavků vedení či České školní inspekce. Nebo tak učitelé činí z vnitřního přesvědčení, že by se to dělat ...
Vydáno: 24. 5. 2021
Sebehodnocení žáků je nedílnou součástí hodnocení v každé škole. V době on – line výuky sebehodnocení dostává další význam, protože vyučující může (a měl by) podle něj hodnotit žáka v rámci druhého pololetí. Podle výkladu vyhlášky 211/2020 Sb. o hodnocení ...
Vydáno: 1. 5. 2020
Autoevaluace nebo vlastní hodnocení? V některých pramenech jsou slova užívána jako synonyma, někde je autoevaluace chápána více systematicky a celostně. V běžné školní praxi není tak důležité akademické rozlišení jako prostý význam tohoto procesu, který ...
Vydáno: 1. 3. 2020

Poznámka k dokumentu