Jak se žáky bezpečně prožít události 20. století (a učit je osobní statečnosti i zodpovědnosti)

Vydáno:

Je léto roku 1940 a náš tábor byl zničen. Na tohle léto jsme se přitom tolik těšili. Celý rok jsme pracovali a dávali dohromady klubovnu a připravovali věci na tábor. Strašně moc jsme se nadřeli, sehnali jsme sami na všechno peníze a výsledek pak stál opravdu za to! Tenhle tábor byl naprosto dokonalý, nejlepší, co jsem zažil. A dnes jsme se vzbudili a nemáme nic. Vůbec nic! Jak je tohle možné, že někdo přijde dětem zničit celý tábor? Proč? Za co? Proč nám zatkli naše skvělé vedoucí? Proč máme ihned odjet? Proč se už nesmíme scházet v naší krásné nové klubovně? Nenapadá mne ani jedno logické vysvětlení na všechny tyhle otázky. Nevím, co budu dělat. Co budeme dělat my všichni…

Jak se žáky bezpečně prožít události 20. století (a učit je osobní statečnosti i zodpovědnosti)
Mgr.
Věra
Tůmová
Post
Bellum
, rozvoj vzdělávání a projekt Příběhy našich sousedů

Související dokumenty

Pracovní situace

Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Možnost vzdělávat se současně ve více mateřských školách
Přerušení vzdělávání (§ 66 odst. 5 školského zákona)
Přerušení vzdělávání žákyně dle § 66 odst. 6 školského zákona
Vzdělávání v soukromých a církevních základních a středních školách
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Bezplatné poskytování učebnic
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2 školského zákona
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole - 2. část
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání

Poradna

Výuka Aj
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon