Týmová práce jako školní předmět

Vydáno: 6 minut čtení

Jsem matkou prepubertálního syna, takže dnů, kdy chodí domů s pocitem, že to a to je nuda/trapné/zbytečné/otravné, není málo a tak nějak to k tomuto věku asi patří. O to jsem byla překvapenější, když ve 3. třídě najednou začal vášnivě studoval krasopis a chodil se mi chlubit, jak krásně se mu povedlo velké psací T. Ve 3. třídě tuto renesanci zájmu o psací písmo už opravdu nečekáte; spíše jsme vedli vášnivé debaty o smyslu písma jako takového v době hlasového převodu textu...

Týmová práce jako školní předmět
Dita
Olchavová,
organizátorka školení DVPP ve vzdělávací společnosti Olchavova.cz a velká fanynka smysluplné didaktiky, která je v souladu s principy evidence-based pedagogiky, považuje při spolupráci za nejdůležitější jednoznačně spolehlivost. „Je to, jako bych ke každému ne zcela spolehlivému partnerovi potřebovala něja