Proč máme chtít kreativitu ve vzdělávání?

Vydáno: 5 minut čtení

V rámci velkého projektu iKAP II – Inovace ve vzdělávání budou v následujících dvou letech podpořeny pražské mateřské, základní i střední školy – jak přímo žáci, tak vedení škol a učitelé. Jedním z hlavních partnerů projektu je i Společnost pro kreativitu ve vzdělávání (SPKV). Ta už dvanáct let přináší do českého školství témata kreativního učení – a to prostřednictvím umění, kreativního a designového myšlení a participace dětí. Proč bychom měli chtít kreativní učení do našich škol a pro naše děti?

Proč máme chtít kreativitu ve vzdělávání?
Mgr.
Jana
Holcová
odborná konzultantka iKAP II – Inovace ve vzdělávání
Společnost pro

Související dokumenty

Pracovní situace

Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Možnost vzdělávat se současně ve více mateřských školách
Přerušení vzdělávání (§ 66 odst. 5 školského zákona)
Přerušení vzdělávání žákyně dle § 66 odst. 6 školského zákona
Vzdělávání v soukromých a církevních základních a středních školách
Školní vzdělávací program
Revize RVP
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Bezplatné poskytování učebnic
Vzdělávání koordinátorů EV
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2 školského zákona
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole - 2. část
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání

Poradna

Výuka Aj
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon