Atmosféra na školách

Vydáno: 5 minut čtení

Je to každoroční tradice, že odpověď na otázku „A těšíš se do školy?“ je rázné „NE!“. Co tedy udělat pro vzájemnou pohodu učitelů a žáků? Jak pomoci žákům, aby jejich dětství či dospívání nebylo plné stresu a obav ze školy? A jak umožnit pedagogům, aby jejich práce byla i po dlouhé roky spíše zábava než povinnost?

Atmosféra na školách
Gabriela
Tomečková
studentka gymnázia, výherce eseje o ideální škole po pandemii covidu, kterou vypsal a publikoval Deník N
Známe to snad všichni. Je ráno. Otevíráte oči a nechcete už dál pokračovat.

Související dokumenty

Pracovní situace

Kdy nejpozději musí škola oznámit zákonným zástupcům místo a čas konání školní akce?
2022/2023: Plán činnosti střední školy v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Činnost školní družiny a školního klubu v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevence v 1. pololetí školního roku
2022/2023: Činnost základní umělecké školy v 1. pololetí školního roku
Hodnocení žáka omluveného z důvodu odmítání testování, ochrany dýchacích cest
Činnost mateřské školy v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Činnost výchovného poradce a metodika prevence v prvním pololetí školního roku 2021/2022
Plány činnosti - červenec 2021
Plány činnosti - srpen 2021
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem
Kooperace učitelů ve světle profesního učení
Jak reagovat na požadavky rodičů, aby jejich dítě bylo vyjmuto z povinností stanovených ochrannými opatřeními Ministerstva zdravotnictví?
Plán činnosti 1. pololetí školního roku 2021/2022 na středních školách
Plán činnosti výchovného poradce a školního metodika prevenceve 2. pololetí školního roku 2021/2022
Činnost školní družiny a školního klubu ve 2. pololetí školního roku 2021/2022
Neshody při žádosti o odklad povinné školní docházky
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Komunita praxe a její role v profesním učení učitelů
Spolupráce pedagogických pracovníků