Mzdové zařazení pedagogických pracovníků na střední škole
PhDr. et
Jiří
Valenta
Jak správně zařadit absolventa oboru Učitelství pro základní školy (český jazyk a literatura pro 2. stupeň ZŠ) a absolventa studijního programu Speciální pedagogika (učitelství) pokud učí na střední škole (střední odborná škola a střední odborné učiliště)?
Jedná se nám o to, zda je zařadit do platového tarifu podle ustanovení § 5 odst. 5 a přílohy č. 5 k nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, tj. podle zvýšené tarifní tabulky?
Jedná se nám o to, zda je zařadit do platového tarifu podle ustanovení § 5 odst. 5 a přílohy č. 5 k nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, tj. podle zvýšené tarifní tabulky?
SOUVISEJÍCÍ PŘEDPISY:
§ 9 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění p. p.
§ 5 nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
V daném případě učitel nesplňuje předpoklad odborné kvalifikace, který je stanoven pro učitele všeobecně vzdělávacích předmětů střední školy v § 9 odst. 1 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících. K úplnému získání kvalifikačních předpokladů mu chybí rozšiřující studium v programu celoživotního vzdělávání na vysoké škole zaměřené na učitele středních kol.
Tomuto zaměstnanci náleží platový tarif podle ustanovení § 5 odst. 6 a přílohy č. 6 k nařízení vlády č. 564/2006 Sb., tj. podle tzv. nezvýšené tarifní tabulky.