• Oblíbené
  • Poznámka

Jak budovat efektivní školní poradenské pracoviště (4. část). Vzdělávání pracovníků školního poradenského pracoviště

Vydáno: 6 minut čtení

V minulých dílech našeho seriálu jsme se mimo jiné zabývali kompetencemi pracovníků školního poradenského pracoviště. Připomeňme si, že kompetentní pracovník (Hroník, 2006) je charakterizován třemi dimenzemi: může (má konkrétní činnosti vymezené v pracovní náplni), chce (je motivovaný danou činnost vykonávat) a umí (disponuje potřebnými znalostmi a dovednostmi). A právě na poslední dimenzi se v dnešním článku zaměříme – budeme hovořit o vzdělávání pracovníků školního poradenského pracoviště.

Jak budovat efektivní školní poradenské pracoviště (4. část)
Vzdělávání pracovníků školního poradenského pracoviště
Mgr.
Irena
Trojanová
Ph.D.
Autorka blogu skolaroduzenskeho.cz, ředitelka ZŠ Bohumila Hrabala v Praze
Mgr.
Zuzana
Svobodová
Ph.D., DBA
Autorka blogu skolaroduzenskeho.cz, Katedra andragogiky a managementu vzdělávání PedF UK
Specifikem pedagogických pracovníků, a tedy i členů školního poradenského pracoviště je povinnost dalšího vzdělávání uvedená v

Sdílení dokumentu

Poznámka k dokumentu