Příklady inspirativní praxe spolupráce škol aneb klíčová role ředitele v aktivitě školy

Vydáno: 6 minut čtení

Česká školní inspekce přispívá ke zkvalitňování vzdělávací soustavy i příklady inspirativní praxe (PIP) a snaží se tak pomoci školám najít osvědčená řešení řady společných problémů. Spolupráce škol je pak zásadní téma, které Česká školní inspekce monitoruje u středních škol.

Příklady inspirativní praxe spolupráce škol aneb klíčová role ředitele v aktivitě školy
Mgr.
Tomáš
Pavlas,
vedoucí oddělení metodik a analýz České školní inspekce
Jako příklad dobré

Související dokumenty

Pracovní situace

Školní družina a kritéria ČŠI
Škola v době mimořádných opatření - pohled vedení školy
Základní momenty novely zákona o pedagogických pracovnících a novely školského zákona
Tematická zpráva ČŠI 2017
Vzdělávání ve SŠ s vysokou mírou neúspěšnosti žáků ve společné části MZ
Konkurzy na ředitele škol a školských zařízení
Rozvoj informační gramotnosti na základních a středních školách
Dopady povinného předškolního vzdělávání
Rozvoj jazykové gramotnosti v základních a středních školách
Vybrané aspekty implementace společného vzdělávání
Leden 2022: Právní předpisy a informace významné pro práci škol a školských zařízení
Prosinec 2021: Právní předpisy a informace významné pro práci škol a školských zařízení
Červen a červenec 2021: Právní předpisy a informace významné pro práci škol a školských zařízení
Srpen a září 2021: Právní předpisy a informace významné pro práci škol a školských zařízení
Říjen 2021: Právní předpisy a informace významné pro práci škol a školských zařízení
Listopad 2021: Právní předpisy a informace významné pro práci škol a školských zařízení
Postavení České školní inspekce v našem vzdělávacím systému
Výroční zpráva ČŠI 2011/2012
Výroční zprávy České školní inspekce
Legislativní vymezení činnosti České školní inspekce

Poradna

Lesní školka