Všechny děti by chtěly hamburger svého youtubera, reklamu na sítích nepoznají, žijí tam v jiném světě, říká autorka výzkumu

Vydáno: 1 minuta čtení

Děti o reklamě na sociálních sítích nemluví doma ani ve škole, nesledují Youtube nebo Instagram s rodiči, ani my jsme často nemohli rozeznat, co je reklama a co autentický příspěvek. Čeští influenceři se brání označovat reklamu, chtějí spíš, aby vše působilo autenticky, říká Denisa Hejlová z FSV UK, která je autorkou výzkumu o vlivu online reklamy na děti. 

Dodává, že žijeme ve společnosti, která se snaží děti před reklamou chránit, ale děti na Youtube nebo Instagramu žijí ve zcela jiném světě s jinými pravidly. Více si můžete shlédnout na videu DVTV.

 

Zdroj: https://domaci.ihned.cz/c1-66196920-vsechny-deti-by-chtely-hamburger-sveho-youtubera-reklamu-na-sitich-nepoznaji-rika-autorka-vyzkumu-denisa-hejlova