Tematická zpráva
Již v průběhu minulého školního roku bylo zcela zřejmé, že dlouhotrvající období distančního vzdělávání výrazně ovlivní podobu vzdělávání také ve školním roce 2021/2022, během nějž bude třeba postupnými kroky usilovat o vyrovnání nerovností ve vzdělávání a postupně snižovat negativní dopady pandemie na žáky, učitele i samotnou výuku. Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy již ke konci školního roku 2020/2021 připravilo plán kompenzačních aktivit a činností, přičemž zásadním nástrojem je koncept vyrovnávání rozdílů ve znalostech, dovednostech a kompetencích žáků základních a středních škol, který je pro zjednodušení běžně označován jako koncept doučování.
Nyní Česká školní inspekce zpracovala první zjištění reflektující postup doučovacích aktivit ve školách za první měsíce školního roku 2021/2022.
Tematickou zprávu si můžete přečíst ve formátu elektronické publikace nebo ve formátu pdf.
Zdroj: https://csicr.cz/cz/Aktuality/Prubezna-zprava-o-vyrovnavani-nerovnosti-ve-vzdela