Projekt „Finanční gramotnost do škol“ vzdělává mladou generaci prostřednictvím školních panelů ÁMOS vision

Vydáno: 2 minuty čtení

Finančně gramotný žák i učitel. To je cílem celostátního projektu „Finanční gramotnost do škol“ od obecně prospěšné společnosti yourchance. V jeho rámci se rozjela informační kampaň o nakládání s financemi také na moderních školních informačních panelech ÁMOS vision, a to téměř na 130 školách České republiky.

 „Výuka finanční gramotnosti na českých školách se už před lety stala součástí rámcových vzdělávacích programů. Jsme velmi potěšeni, že navázáním partnerské spolupráce s inpublic group máme příležitost inspirovat učitele při výuce finanční gramotnosti naším projektem Finanční gramotnost do škol prostřednictvím systému ÁMOS vision. Mladé lidi je třeba seznámit se základními finančními principy a vést je k finanční zodpovědnosti,“uvedla ředitelka yourchance Jana Merunková.  

Systém ÁMOS vision se v letošním školním roce využívá bezmála na 130 základních a středních školách. Digitální velkoformátové panely, umístěné na školních chodbách, přinášejí interaktivní vzdělávací obsah pro mladou generaci nejen z oboru finanční gramotnosti, ale také dopravní bezpečnosti, zdravotní prevence a řady dalších. Součástí zařízení je dotyková zóna, ve které jsou praktické školní informace a další užitečný obsah vytvořený na míru dle typu školy. Spolupráce s yourchance si moc vážíme, protože je našim společným cílem přinášet žákům a studentům důležité informace z oblasti finanční gramotnosti. Porozumět financím a správně s nimi zacházet v různých životních situacích je totiž pro každého klíčové,“ dodává Richard Prajsler, jednatel společnosti inpublic group, která ÁMOS vision provozuje. 

Aktuálně se školní informační panely ÁMOS vision využívají ve školách v Praze, Českých Budějovicích, Ústí nad Labem, Liberci, Hradci Králové, Jihlavě a dalších městech po celém Česku. V příštím školním roce se mají dostat vedle školních chodeb také přímo do sboroven učitelů.

 Řízení školy online

Zdroj: yourchance o. p. s.