Legislativní pohled
Škola může nabídnout žákům, studentům prostřednictvím nástrojů distančního vzdělávání materiály k samostatnému vzdělávání (učební texty, pracovní listy, cvičné testy); žák, student je využívá dobrovolně.
Informační bulletin 2018: Ondřej Andrys Několik poznámek k zadávání a hodnocení domácích úkolů (s. 3 a 4)Nicméně využívání domácích úkolů jako pedagogického nástroje je bezpochyby plně v souladu se školským zákonem, přičemž je jednoznačně vhodné a žádoucí, aby tuto problematiku upravoval na úrovni školy její školní řád. Obecně platí, že škola může hodnotit domácí úkoly pouze v případě, že je tato možnost zakotvena v pravidlech hodnocení jako nutné součásti školního řádu. |
Řízení školy online - Odborná poradna je stále k dispozici pro všechny předplatitele online produktů či tištěných časopisů redakce Řízení školy, Wolters Kluwer ČR. Kontaktujte nás na redakce@rizeniskoly.cz |
Zdroj: Pracovní situace Řízení školy online, autor: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.