Překážkou inkluze jsou plné třídy a nedostatek asistentů, míní učitelé

Vydáno: 1 minuta čtení

Ředitelé a učitelé základních škol pokládají za hlavní bariéru společného vzdělávání plné třídy dětí. Potýkají se také s nedostatkem asistentů pedagoga. Ukázal to průzkum, který realizovala výzkumná agentura Nielsen Admosphere pro nadaci Open Society Fund (OSF) a jehož závěry v úterý představili odborníci na inkluzi.

Z průzkumu také vyplynulo, že společné vzdělávání je pro většinu škol běžnou realitou – většina ředitelů uvedla, že má zkušenosti s dětmi se speciálními potřebami už mnoho let. Více o rozboru společného vzdělávání se dozvíte v tomto článku.

 

 

 

Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/inkluze-spolecne-vzdelavani-pruzkum-finance-asistent-pedagoga-pse-/domaci.aspx?c=A180306_102408_domaci_nub