17. ledna: Formativní hodnocení – zkušenosti s jeho zavaděním v českých školách a třídách
Na lednovém Peďáku+ se seznámíte s pojetím formativního hodnocení podle prof. Dylana Wiliama. Zjistíte, co je formativní hodnocení, co by mělo žákům a učitelům přinést, jakými konkrétními postupy ho například lze uplatňovat ve výuce, využijeme mj. dokumentární záběry z výuky (The Class Experiment, BBC).
Lektorem bude Petr Albrecht, učitel českého jazyka a dějepisu (ZŠ, gymnázium) a pedagogický konzultant v projektu Pomáháme školám k úspěchu. „Představím vlastní zkušenosti, které mám s formativním hodnocením jako učitel i jako pedagogický konzultant/mentor, který formativní hodnocení pomáhá zavádět v několika školách – proč formativní hodnocení zavádět na českých školách, co je v našem prostředí specificky obtížné, jaké formy se zatím osvědčují.“
Setkání proběhne od 17:00 do 19:00 na adrese Staroměstské náměstí 4, Praha 1 - Skautský institut