Poslanci řeší, jak by se měla učit matematika. Chtějí prověřit alternativní metody výuky

Vydáno: 1 minuta čtení

Poslanci žádají, aby ministerstvo školství zjistilo, jak alternativní metody ovlivňují znalosti žáků a porovnalo je s klasickou výukou. Přední čeští akademici a matematici si stěžují, že jsou alternativní směry, zejména Hejného metoda, neprověřené a neměly by se do škol zavádět, dokud se řádně neotestují. Podle didaktika matematiky Antonína Jančaříka z Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy ale matematika musí dostat nové impulzy, jinak se sama stane zastaralou.

Školský výbor sněmovny se usnesl, že je třeba zasáhnout a napravit špatný stav matematiky na školách. V článku se dozvíte, že poslanci žádají, aby ministerstvo školství zjistilo, jak alternativní metody ovlivňují znalosti žáků, a porovnalo je s klasickou výukou. 

 

 

Zdroj: https://archiv.ihned.cz/c1-66081210-poslanci-resi-jak-by-se-mela-ucit-matematika-chteji-proverit-alternativni-metody-vyuky