březen 2021
- Vyzkoušejte ve své výuce publikaci Dezinformační dezinfekce. Najdete v ní aktivitu s hracími kartami přibližující motivace pro tvorbu a šíření klamavých zpráv, analýzy mediálních sdělení či koronavirové dezinformační lahůdky.
- Jak na koronavirové dezinformace? Jak odhalit dezinformace, jak se zorientovat v mechanismech dezinformačních webů, jak rozeznat spolehlivé zdroje od nespolehlivých? Věnujte se s žáky těmto důležitým tématům s využitím příručky Dezinformační dezinfekce. Publikaci a další materiály si můžete zdarma objednat v tištěné podobě či stáhnout.
- Přinášíme také výsledky výzkumu Vyučující v pandemii covid-19. Tentokrát jsme mezi pedagogy mapovali míru důvěry v informace o koronavirové epidemii, vnímání podpory od veřejných institucí nebo postoje k distanční výuce. Jaké názory dotázaní zastávají? Čtěte dále.
- Polovina pedagogů nedůvěřuje vládním informacím o koronaviru. Téměř 40 % vyučujících mezi 18–34 lety považuje epidemii koronaviru za nafouknutou mediální bublinu či se nechtějí nechat očkovat, protože to považují za nebezpečné.
- Jaké další zajímavosti o postojích k očkování, nošení roušek i distanční výuce výzkum přinesl? Podívejte se na podrobné výsledky.
Zdroj: Mediální vzdělávání / Mediální výchova - JSNS
Jak na koronavirové dezinformace? |
|
Jak odhalit dezinformace, jak se zorientovat v mechanismech dezinformačních webů, jak rozeznat spolehlivé zdroje od nespolehlivých? Věnujte se s žáky těmto důležitým tématům s využitím příručky Dezinformační dezinfekce.
Publikaci a další materiály si můžete zdarma objednat v tištěné podobě či stáhnout. |
|
|