Diskuze ve škole vedou žáky k lepším výsledkům, vyplývá z výzkumu Masarykovy univerzity

Vydáno: 1 minuta čtení

Pokud žáci ve škole diskutují a argumentují, víc se toho naučí. Vžité přesvědčení, které dosud mělo jen malou oporu ve výzkumných datech, potvrdili odborníci z Masarykovy univerzity v Brně.

Sledovali více než 600 žáků devátých tříd. Výzkum nyní publikovali v časopisu Learning and Instruction. V článku si také můžete přečíst, vyjádření náměstka ústředního školního inspektora Ondřeje Andryse o tom, že to jen dokazuje, že je nezbytné kombinovat různé metody a formy výuky, včetně těch, které žáky více aktivizují.

 

Zdroj: https://www.irozhlas.cz/zivotni-styl/spolecnost/vyuka-vzdelani-masarykova-univerzita-brno-skolstvi-diskuze-ceska-skolni-inspekce_1907091211_gak