Nouzový stav, karanténa a zápis do prvního ročníku základního vzdělávání

Vydáno:

  • zápis do prvního ročníku základního vzdělávání
  • místo a doba zápisu
  • organizace zápisu
  • žádost o přijetí k základnímu vzdělávání

Související dokumenty

Pracovní situace

Specifika řízení soukromé a církevní školy
Zápis do prvního ročníku základního vzdělávání – základní souvislosti v rámci školského zákona a prováděcích vyhlášek
Zápis - Shrnutí informací o organizaci a průběhu zápisu k povinné školní docházce
Zápisová turistika
Spolupráce školy s obecním úřadem, informování jiné základní školy, informování OSPOD
Průběh správního řízení o přijetí k základnímu vzdělávání
Přijetí k základnímu vzdělávání spojené se zařazením do vzdělávacího programu základní školy speciální
Vztahy školy a zřizovatele - neveřejné školy
Vztahy školy a zřizovatele - školy veřejné
Odklad povinné školní docházky
Řízení o odkladu povinné školní docházky
Rozhodnutí o odkladu povinné školní docházky
Rozhodnutí o zamítnutí žádosti o odklad povinné školní docházky
Dodatečný odklad povinné školní docházky
Mimořádné zápisy
Zápis k povinné školní docházce (do prvního ročníku základního vzdělávání)
Vzdělávání v soukromých a církevních základních a středních školách
Informace k vyhlášení nouzového stavu v ČR
Stát kvůli šíření koronaviru zakázal kulturní, sportovní a společenské akce s účastí nad 100 osob, zavírají se školy
Voucher místo zrušeného zájezdu

Poradna

Podání žádosti v rámci zápisu do 1. třídy ZŠ mimo termín zápisu
Zápis - správní řízení
Zápis do MŠ
Zápis do MŠ
Zásada procesní rovnosti a předvídatelnosti rozhodování správního orgánu
Přijímací řízení - předčasné podávání žádostí
Individuální vzdělávání
Odklad
Pracovní řád pro zaměstnance škol
Podoba vedení třídního výkazu

Zákony

561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
500/2004 Sb. správní řád

Vyhlášky

48/2005 Sb. o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky
27/2016 Sb. o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných