Hodnocení žáků a studentů

Koronavirová pandemie a opatření proti ní přinesly do školství velkou dynamiku. Opatření, o kterých se hovořilo v rovině teoretické nebo kde změny probíhaly pozvolna, byla realizována plošně a takříkajíc ze dne na den. Žáci i pedagogové se museli velmi rychle přizpůsobit nové situaci a nutno říci, že z velké většiny se tato „evoluce“ zdařila. Nyní je třeba dobré trendy a myšlenky udržet, rozvinout a metodicky podchytit. Naštěstí jsme připravení, díky Strategii 2030+, u které se v mnohém volba cílů a opatření potvrdila jako oprávněná a správná. Jedním z významných témat, vedle rozvoje digitálních kompetencí žáků i učitelů či revizí RVP, je právě oblast hodnocení.

Hodnocení žáků a studentů
Mgr.
Ludmila
Třeštíková
MŠMT, odbor vzdělávací politiky, členka týmu Strategie 2030+
Mgr.
Martina
Běťáková
MŠMT, odbor vzdělávací politiky, členka týmu Strategie 2030+

Související dokumenty

Pracovní situace

Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Metodika k hodnocení žáků ve středních školách a konzervatořích dle zákona Lex Ukrajina ve školním roce 2021/2022
Žákovská a studentská samospráva
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Přiznání svéprávnosti nezletilému dle nového občanského zákoníku
Mimoškolní akce školy – účastníci akce
Zákon o mimořádném ředitelském volnu a mimořádném vzdělávání distančním způsobem v souvislostech
Aktualizace školního řádu základní školy na základě právních předpisů (2020/2022)
Metodika k hodnocení žáků v základních školách dle zákona Lex Ukrajina ve školním roce 2021/2022
Metodika k hodnocení studentů ve vyšších odborných školách dle zákona Lex Ukrajina ve školním roce 2021/2022
Vzorové situace při žádosti rodiče o informace o průběhu vzdělávání dítěte
Hodnocení žáka omluveného z důvodu odmítání testování, ochrany dýchacích cest
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Komisionální zkouška žáka střední školy
Školy a cestování žáků - varianty organizace akce
Den, do kterého je žák, student žákem, studentem školy ve školním roce 2019/2020
Nastavení strategie výuky na dálku
Úvod do formativního hodnocení
Formativní hodnocení v praxi učitele
Učící se komunity učitelů

Poradna

Výuka Aj
Odpovědnost školy za škodu - odpověď na dotaz
Problémy ve třídě
Ubytování v internátu
Výuka plavání a omluvenky
Dozor při odvozu do nemocnice - odborná poradna, odpověď na dotaz
Dobrovolnická práce
Počet žáků ve třídě
Poplatky za ŠD při rotační výuce
Nehodnocení
Ukončení předškolního vzdělávání
Žák v zahraničí
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Hodnocení v náhradním termínu
Poskytnutí informací třetí osobě
Náhrada druhého cizího jazyka
Rozsah a obsah hodnocení žáka
Hodnocení za 1. pololetí - nehodnocen