Úvod do formativního hodnocení

Formativní hodnocení. Pro někoho ideální způsob vedení výuky, pro jiného prázdný pojem a jen další požadavek České školní inspekce. Pojďme si říct, jak to ve skutečnosti s formativním hodnocením je a jak ho vědomě a systematicky aplikovat do praxe.

Úvod do formativního hodnocení
Michal
Orság
ředitel, EDUkační LABoratoř
Květa
Sulková
vedoucí metodička, EDUkační LABoratoř
V první řadě je třeba uvést, že samotný pojem formativní hodnocení je sice v Česku relati

Související dokumenty

Pracovní situace

Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Procvičování, domácí úkoly
Možné potíže plynoucí z intelektového nadání
Řízení pracovního výkonu
Hodnocení pracovního výkonu
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Hodnoticí rozhovor
Hodnotitel
Hodnocení maturitní zkoušky
Opravné a náhradní maturitní zkoušky
Přezkoumání průběhu a výsledků maturitní zkoušky
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
VP, středisko výchovné péče a OSPOD
Základní metodický rámec pro hodnocení škol ze strany zřizovatele
Hodnocení žáka omluveného z důvodu odmítání testování, ochrany dýchacích cest
Smlouva o úplatném vzdělávání v soukromé a církevní škole
Činnost učitele základní školy v souvislosti se vzděláváním distančním způsobem

Poradna

Hodnocení v náhradním termínu
Nehodnocení
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Poskytnutí informací třetí osobě
Náhrada druhého cizího jazyka
Hodnocení za 1. pololetí - nehodnocen
Výuka plavání a omluvenky
Rozsah a obsah hodnocení žáka
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze šablon
Výuka Aj
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV