Úvod do formativního hodnocení

Formativní hodnocení. Pro někoho ideální způsob vedení výuky, pro jiného prázdný pojem a jen další požadavek České školní inspekce. Pojďme si říct, jak to ve skutečnosti s formativním hodnocením je a jak ho vědomě a systematicky aplikovat do praxe.

Úvod do formativního hodnocení
Michal
Orság
ředitel, EDUkační LABoratoř
Květa
Sulková
vedoucí metodička, EDUkační LABoratoř
V první řadě je třeba uvést, že samotný pojem formativní hodnocení je sice v Česku relati

Související dokumenty

Pracovní situace

Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2014/2015
Zpracovávání osobních údajů v podobě výsledků vzdělávání
Určení formy, obsahu a pravidel používání žákovské knížky
Rok na střední škole v zahraničí z právního pohledu
Akreditace vzdělávacích programů v systému DVPP
Řízení pracovního výkonu
Hodnocení pracovního výkonu
Odborný rozvoj začínajících pedagogických pracovníků
Kvalifikační dohoda
Hodnoticí rozhovor
Hodnotitel
Hodnocení maturitní zkoušky
Opravné a náhradní maturitní zkoušky
Přezkoumání průběhu a výsledků maturitní zkoušky
Zvyšování kvalifikace pedagogických pracovníků
VP, středisko výchovné péče a OSPOD
Finanční gramotnost - modelové úlohy
Pokračování v základním vzdělávání podle § 55 odst. 2 školského zákona
Vlastní hodnocení školy - právní úprava
Externí hodnocení školy a školského zařízení Českou školní inspekcí a zřizovatelem

Poradna

Náhrada druhého cizího jazyka
Výuka plavání a omluvenky
Výuka Aj
Poskytnutí informací třetí osobě
Rozsah a obsah hodnocení žáka
Hodnocení za 1. pololetí - nehodnocen
Nehodnocení
Ukončení předškolního vzdělávání
Výkaz práce
Povinné předškolní vzdělávání
Hodnocení v náhradním termínu
Celková doba přerušení vzdělávání ve střední škole
Možnost hradit část dalšího vzdělávání z ONIV
Může žák ZŠ neprospět z výchovných předmětů?
Úhrada konference Škola jako místo setkávání ze Šablon