• Oblíbené
  • Poznámka

Pandemie jako globální duševní výzva

Vydáno:

Zatímco učitelé vytrvale bojují v druhé „první linii“, v nadnárodní úrovni probíhá zhodnocení vzdělávání uplynulého roku a vřava diskusí nad jeho dalším směřováním tváří v tvář pandemii. Čtení strategických dokumentů a evaluačních zpráv ve vás může snadno vyvolat pocit vzdušných zámků. Žijeme však v propojeném světě, a je proto nasnadě se nad školstvím v pandemii zamýšlet i z hlediska globálního.

 

V říjnu minulého roku se konal summit zemí OECD pod názvem
Global Educational Meeting
. Své zkušenosti, pohledy a doporučení ke vzdělávání za pandemie zde sdíleli ministři školství vybraných zemí, zástupci Evropské unie a OSN, ale také představitelé Mezinárodního měnového fondu nebo zainteresovaných organizací, jako je EdTech. Za Českou republiku se setkání zúčastnila tehdejší náměstkyně ministra školství, Dana Prudíková.
Zabránit generační katastrofě
Jednotlivé body programu byly vtěleny

Sdílení dokumentu

Poznámka k dokumentu