• Oblíbené
  • Poznámka

Otevíráme dialog. I když akce může působit provokativně, my to samozřejmě myslíme dobře

Vydáno: 8 minut čtení

„Chceme si zapsat Respektující přístup, ale nejde to, předmět totiž neexistuje,“ stálo na plakátech, které začátkem semestru vyvěsili studenti a studentky na brněnské, pražské a olomoucké pedagogické fakultě. Vedle Respektujícího přístupu navrhli dalších sedm předmětů o vytváření bezpečného prostředí ve škole, které by si přáli mít v učitelské přípravě. O tom, jak na to akademici i studenti reagovali nebo jaké byly výsledky ankety, která akci doprovázela, jsme si povídali s jednou z aktérek Barborou Matějkovou, studentkou prvního ročníku navazujícího magisterského studia na pedagogické fakultě v Praze, dobrovolnicí v hnutí Otevřeno a budoucí učitelkou.

Otevíráme dialog. I když akce může působit provokativně, my to samozřejmě myslíme dobře
Mgr.
Michaela
Váchová
odborná editorka Učitelského měsíčníku
Mohla byste vysvětlit, co se vlastně na fakultách dělo?
Akce se jmenovala Chci si zapsat a spočívala v tom, že jsme na fakultách v Praze, Brně a Olomouci rozvěsili velké množství plakátů v osmi variantách. Byla na nich napodobenina informačního systému dané univerzity a znázorněno zapsání určitého předmětu, který ale za

Sdílení dokumentu

Poznámka k dokumentu